Pagina's

donderdag 6 augustus 2015

Notitieboek met eigen foto's

Hallo allemaal! Ik ben er weer. Op onze vakantiebestemming was het te warm om veel te freubelen, maar tijdens de vrije dagen thuis heb ik nog wel van alles gemaakt. De komende tijd zal ik het laten zien.
Vóór mijn vakantie had ik al een notitieboek besteld, met mijn eigen werkjes er op, zo leuk!
Op de voorkant staan allemaal blauw-grijs-wit-naturel creaties en op de achterkant heeft alles wat roods.
Het idee voor zo'n persoonlijk notitieboek kreeg ik bij  Haak & Smaak. Ik wilde graag een spiraalbinding zodat het boek makkelijk open blijft liggen. Verder wilde ik kleine ruitjes omdat dat handig is voor het schetsen/tekenen van ideeën en patronen. Het "collegeblok" van fotofabriek.nl voldeed aan deze wensen, en kostte nog geen 9 euro.

15 opmerkingen:

  1. Dat is een heel bijzonder en persoonlijk boek! Mooie tip!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis!
    Een mooi en heel origineel cadeautje voor jezelf dat notitieboekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee, voor je zelf maar ook als cadeau! groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een leuk idee! Mooi gelukt ook, met die verschillende kleur tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf boek zeg ☺ Heb jij misschien het patroon van de gehaakte poes nog die rechtsonder op de voorkant van je boek staat afgebeeld? Die zou ik heel graag willen haken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf boek zeg ☺ Heb jij misschien het patroon van de gehaakte poes nog die rechtsonder op de voorkant van je boek staat afgebeeld? Die zou ik heel graag willen haken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf boek zeg ☺ Heb jij misschien het patroon van de gehaakte poes nog die rechtsonder op de voorkant van je boek staat afgebeeld? Die zou ik heel graag willen haken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb al bergen notitieboeken volgeschreven met haakideeën. Jouw notitieboek ziet er super uit. Zo mooi, zo persoonlijk. Jouw eigen haakwerk in het zonnetje en iedere keer dat je ernaar kijkt wordt je weer geïnspireerd om te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, die ga ik zeker onthouden!
    Mooie foto's heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Daar krijg je toch alleen maar méér inspiratie van!
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen