Pagina's

zaterdag 22 augustus 2015

De envelop-mallen gaan naar...

...Ann Verhoeven, Lize en Steven!
Afgelopen week kwam ik toevallig langs een Hema waar ze de envelop-mallen wel verkopen en heb ik nog twee setjes meegenomen. Vandaar dat er 3 winnaars zijn!
Lize (van het blog Bonjoli) en Steven hebben gereageerd op mijn vorige bericht, en Ann Verhoeven is de 400e volger van mijn blog (via Bloglovin)!
Als jullie je adres naar mij mailen (hildehaakt@gmail.com), dan komt er zo snel mogelijk een setje naar jullie toe. Veel plezier er mee!

8 opmerkingen:

  1. leuk om mee te doen helaas niet gewonnen toch maar zelf bestellen kon
    ze ook niet vinden in de winkel
    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Envelop mallen bij de Hema?! Ha bedankt voor de tip ;) ik ga ook eens op zoek :)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars en bedankt voor de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winners, gefeliciteerd. en Hilde bedankt voor het organisers vande leuke give away.
    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winners, gefeliciteerd. en Hilde bedankt voor het organisers vande leuke give away.
    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn felicitaties aan de winnaars! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AAAH JOEPIE. Dank je wel. Daar ben ik heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen