Pagina's

zondag 7 februari 2016

Blauwgrijze omslagdoek haken

Ik heb weer een omslagdoek gehaakt van het mooie Limited by Wolcafé. Deze keer in prachtig blauw en grijs.

De bollen lijken best klein, maar je kunt er een hele doek van haken. Hij mocht van mij nog wel groter, maar voor een zomerse doek is het prima. Op de volgende foto ben ik bijna door het donkerblauw heen.
Het patroon krijg je gratis bij de bol wol. Hij lijkt erg op de South Bay Shawlette, ook een gratis patroon.
Ik had geregeld met Wolcafé dat ik de bol kon ophalen op de Kreadoe. Zo had ik geen verzendkosten. In en rond de kerstvakantie heb ik 'm gehaakt. Hoewel het een flinke lap is, ging het toch vrij vlot.
Bijna aan het eind zit een hele mooie glimmende zilvergrijze draad. Die voelt ook anders dan de rest van de bol.
De omslagdoek is voor mijn schoonzus. Ik hoop dat ze er blij mee zal zijn!

14 opmerkingen:

  1. Ze is er vast blij mee, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die is mooi geworden! Mooi kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige omslagdoek! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Geweldig kleurverloop!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig en ik vind het kleurverloop erg mooi. Ik denk wel dat ze er heel erg blij mee zal zijn..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden zeg! En prachtig garen.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou blij zijn met zo'n prachtige omslagdoek.
    Mooi gemaakt, Hilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! En vlug gemaakt. Dat doe ik je niet na.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren en een supermooie omslagdoek. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat jouw schoonzus hier heel blij van wordt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Hilde! Dank je wel weer voor het maken! Ga hem met heel veel plezier dragen...!!! (Ik ben de schoonzus :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw !!!Prachtige omslagdoek! Schitterende kleurenovergang!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful shawl and the colours are lovely too! Supermooie!

    BeantwoordenVerwijderen