Pagina's

woensdag 14 december 2016

Weggevertje!

Ik had het al aangekondigd en nu is het zo ver: ik ga wat leuks weggeven! Na wat rondsnuffelen in de plaatselijke wolwinkel heb ik gekozen voor het boekje Joekedoe en twee bollen stonewashed.
Een Joekedoe is een kindvriendelijke platte knuffel die je (grotendeels) aan één stuk kunt haken en waar je maximaal 100 gram Scheepjes stonewashed voor nodig hebt. Er staan 10 leuke ontwerpen in het boekje, zoals een cactus, een auto, een schaap en een olifant. Met het garen kun je de paddestoel maken.

Volg je mij en wil je kans maken? Laat dan hieronder een reactie achter. Als je ook op Instagram reageert, dan maak je dubbel kans! Woensdag 21 december maak ik de winnaar bekend.

38 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ken het niet, maar 't klinkt super handig en leuk en dat dinootje ziet er ook al superschattig uit! En... ik wordt oud-tante, dus ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, Hilde! Ik ken het boek nog niet, maar de voorkant ziet er veelbelovend uit. Bovendien kan ik momenteel wel wat haakinspiratie gebruiken. Ik doe dus graag mee!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Persoonlijk ken ik het boek niet, maar zou erg leuk zijn om te winnen.. zelf gebruik ik altijd phildar dus ook leuk om eens ander draad te proberen. Vind het super leuk om voor kinderen te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee, ziet er een leuk boekje uit. Ik haak iets moois voor de kleinkindjes. Ga even kijken op IG.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit! Zou ik heel graag winnen, zeker nu ik in verwachting ben van mijn eerste kindje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is een hele leuke weggever, waag graag een kansje.
    groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke weggever! Ben benieuwd naar de andere Joekedoe's in dit mooie boek! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke weggever! Ben benieuwd naar de andere Joekedoe's in dit mooie boek! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk ,ken het boek niet...leuk om te haken voor de kleintjes van mijn vriendin. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou na het haken van de lappenpoppen nu ook graag deze knuffel proberen en daarom wil ik graag meedoen met deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De naam Joekedoe klinkt al zo leuk. Een ideaal boekje voor mijn dochter die graag wil leren haken. Ik waag dus een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na jaren ben ik terug beginnen haken en breien. Heerlijk.
    Alle inspiratie is dus welkom.
    Ik duim voor mezelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zou nu eens echt een leuk boek zijn, om te ontvangen. dan zou ik heel wat kunnen haken, voor de kindjes uit mijn klas! Linkje komt op mijn blog,
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, als beheerder van een haakgroep doen we vaker give-aways met sponsors voor een glimlach op het gezicht van een lid tevoorschijn te laten komen. Toch win ik graag eens en waag mijn kans :=)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wil ik graag aan meedoen ... Zien er leuke ontwerpjes uit en wol kan je nooit teveel hebben. Heb trouwens nog nooit met scheepjes gewerkt ��

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi boekje, fijne wol.ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er super leuk uit. Mijn kindjes zouden zeer blij zijn met zo'n knuffel en mama met zo'n boek, want ik ben haakverslaafd ��

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee! Ook ik ken het boek (nog) niet, maar de voorkant en de omschrijving zijn veelbelovend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi! Ik doe heel graag mee aan de actie! Ik ken het boekje niet maar het lijkt me erg leuk. Wat lief van je ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk boekje! Lijkt me fijn om te haken aan één stuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk deze weg geef actie! Ik doe graag mee!
    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een lekkere zachte, rood-witte Joekedoe. Welk kind wil niet zo'n grappige knuffel? Ik waag een kansje om een paar Joekedoes te haken voor de kindjes van mijn vriendin. Als ze ziek zijn door hun astma, dan kan een Joekedoe hen een beetje troosten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een toffe actie Hilde! Ik doe graag een gokje. Ik ben niet zo dol op het aan elkaar naaien van de onderdelen, dus dit is ideaal haha.

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook graag mee! Het ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Is hét boek dat bovenaan op mijn "must-have lijstje staat.... effe sparen tot mijn budget het toelaat..... fingers crossed en hopen dat ik hem win. Ik ben nl gek op haken en doe dit overal: in auto, op de trein in de wachtzaal enz. Hoe minder ik nadien moet naaien hoe beter. En de knuffels zijn zó leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk! Nog niet eerder van gehoord.
    Ik doe graag mee, maar dan voor Sofie, dan kan zij voor de kinderen in de klas een paddenstoel haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk om weer mee te mogen doen :-) In maart mag ik oma worden van Liselotje en hoe leuk zou het zijn als er dan een paddenstoel voor haar klaar zou staan op haar kamertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo, Wat leuk. Ik kende dit boekje nog helemaal niet. Nu er veel kleintjes in de omgeving geboren worden/zijn is dit natuurlijk wel super leuk om te maken. Dus ga ik duimen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zijn echt gave patroontjes. Handig ook als naaien niet je hobby is ��. Dus ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke titel voor een boek met knuffels . Ik hoor een kindje al zeggen :waar is m'n joekedoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super leuk boekje! Die ken ik nog niet. Ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat lijkt me een leuk boek. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lijķt me een superleuk boekje! En knuffels haken is altijd leuk, zeker als ze uit 1 stuk bestaan. Ik waag graag een kans om deze give away te winnen! Groeten Mirella.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk boekje, ik doe graag mee.
    Rita Boode

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk boek, ik kende het nog niet. Ik zou er graag een knuffeltje uit maken voor de juf van oudste. Ik weet dat ze houdt van gehaakte items voor in de kinderkamer. Het is zo'n juf die je elk kind gunt, dus haar gun ik graag een mooie knuffel. En die wil ik dan wel voor haar maken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. op de valreep willen wij ook nog een kansje wagen
    we gaan duimen hihi,
    alvast fijne dagen toegewenst:D

    BeantwoordenVerwijderen