Pagina's

dinsdag 27 december 2016

Voor- en achterkant tas haken

Ik loop een beetje achter met m'n blog. Nu heb ik vakantie, dus tijd om berichtjes te schrijven. Daarom in een week zomaar 4 berichten! Deze keer een shopper die ik heb 'gepimpt'.
Deze tas kreeg ik als goodiebag bij een boekpresentatie. Het bleek een hele handige tas te zijn. Hij is sterk en blijft netjes rechtop staan. Heel fijn voor bijvoorbeeld het haak/breicafé. Om de reclame (Phildar) weg te werken, heb ik twee lappen gehaakt voor de voor- en achterkant.
Ik heb deze steek uitgekozen. Ik heb gehaakt met Katia Mississippi 3 (denk ik, de wikkels zijn al weggegooid). Hier zitten meer meters op dan op de bolletjes katoen die ik meestal gebruik. Ik had net genoeg aan twee bollen. Het naaien van de lappen op de tas was een flinke klus. Het was flink hard duwen om de naald er door te krijgen. Een dunnere naald lukte niet, want dan kon het garen er niet meer door. Ik heb dus maar niet elke steek vastgezet. Daarom golven de zijkanten iets. Maar, geen probleem. Ik ben er blij mee!

4 opmerkingen: