Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

Margriet haken + give away gewonnen

Nog wat kleins tussendoor. Ik denk dat de drie dames onderstaande kaarten inmiddels wel hebben gekregen, dus kan ik ze op mijn blog zetten.
De bloem komt uit het boekje "100 bloemen om te haken en te breien" (zie hier voor meer info). De stelen van de bloemen zijn "door het papier heen" gehaakt. De gaten heb ik "gehamerd" met behulp van een eyelet toolkit. Tot slot heb ik nog de lelijke achterkant weggewerkt door een extra stuk papier er aan vast te "borduren".

En verder, o wat leuk: ik ben één van de winnaars van de give away van Herriët van Stip & Haak! Het is voor het  eerst dat ik wat heb gewonnen bij een give away. En ik ben erg blij met de prijs, want ik krijg het patroon van kater Theo, en de materialen om hem te haken!
Theo staat bovenaan rechts. Snuf Konijn heb ik eerder al gemaakt. Die krijgt er dus een vriendje bij. Als Theo klaar is, zal ik hem natuurlijk laten zien hier. Dat kan nog wel even duren, want ik heb veel haakplannen op het moment. Wel een leuk project om mee te nemen op vakantie: geen voorbereiding, gewoon meenemen en haken!

Tot slot: denken jullie nog aan mijn give away?

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, inderdaad een superleuk vakantiepakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik had de namen van de winnaars wel gelezen, maar geen link gemaakt met jou. Ik had ook mee gedaan, maar jij bent de gelukkige. We zullen hier het resultaat wel zien ;-) Mijn vakantieproject is een begin maken met een gehaakte omslagdoek voor mezelf.
    Prettige vakantie!
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Je hebt echt een super leuke prijs gewonnen!
    DE kaartjes vind ik ook erg leuk geworden, die zijn vast goed ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt de dames vast blij gemaakt met de mooie bloemenkaarten.
    En wat leuk dat je hebt gewonnen. Geniet er maar fijn van tijdens het haken van Theo.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via, via op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk!!
    Ben direct volger geworden, ben benieuwd naar meer....
    Heb zelf het haken pas ontdekt, naast mijn naai- en vilt projectjes. Je kunt ze zien op mijn blog:http://decreatieveuil.blogspot.com
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen