Pagina's

zondag 14 juli 2013

Bloemen in ring haken

Voor mijn ouders ben ik een hanger aan het maken. Later meer daarover, maar ik wil alvast laten zien welke bloemen/bloem-achtigen er niet in komen.
Deze bloem is gemaakt door Wieke van Keulen. Het patroon vind je hier. Je ziet daar dat de bloem er heel anders uit ziet in een andere kleur en met ander garen.
De volgende is eigenlijk een kleedje. Het patroon kun je vinden op Crochet Spot.
De granny cirkel is eenvoudig, maar vind ik ook mooi. Ik heb dit patroon van Raymond gevolgd.
De laatste is een beetje hetzelfde, maar dan gevarieerder (wat op de foto trouwens niet zo goed te zien is). Dit is de Little Spring Mandala, met nog wat extra toeren. Het patroon vind je bij Saar en Mien, waar er een poef van is gemaakt.
Binnenkort laat ik zien welke bloemen het wel zijn geworden. Maar eerst wil ik de hanger aan mijn ouders geven, anders is het geen verrassing meer...

ps. Je kunt nog 1 dag meedoen met mijn giveaway. Morgen maak ik de winnaar bekend!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de onderste heel erg mooi (dank je voor de link!). Ik ben benieuwd hoe de hanger voor je ouders er uitziet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk. Door met kleuren te variëren ogen de bloemen echt anders.
    Mooie kleurcombinatie gebruik jij.
    Ik ben benieuwd hoe de hanger voor je ouders er wel uit ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen