Pagina's

maandag 15 juli 2013

De give away is gewonnen door...


Karolien (Levefer), gefeliciteerd!

Stuur je een mailtje naar mij (hildehaakt @ gmail.com) met je adres en de kleur/kleuren waarin je de onderzetters graag wilt hebben? Dan ga ik aan de slag, en komen ze zo snel mogelijk naar je toe. Veel plezier er mee!

Voor degenen die niet hebben gewonnen: bedankt voor jullie lieve reacties, en je kunt de onderzetters ook zelf maken... Hier vind je de werkwijze.

Mijn eerste blogjaar is voorbij. Ik vond het erg leuk om te doen. Verrassend dat er zomaar uit het niets (tenminste zo lijkt het) volgers komen. Al tientallen! Dat maakt het extra leuk, net als de reacties die jullie achterlaten. Het stimuleert om elke keer weer wat nieuws te maken, en er een berichtje over te schrijven met een mooie foto er bij. Bedankt daarvoor!

Ik heb nog een hele lijst met dingen die ik wil maken, concreet en minder concreet. Er zitten ook wat grotere projecten bij, dus het kan zijn dat er meer tijd tussen mijn berichten zit. Zo ben ik van plan een deken te gaan haken, en ben ik bezig met een tas. Jullie zullen het wel merken!

5 opmerkingen:

  1. Hilde, je hebt ongetwijfeld nog genoeg om over te bloggen, dus blijf vooral lekker zo doorgaan :-)
    Karolien, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaah, super!! Wat leuk dat mijn naam eruit gekomen is! :-)
    Ik stuur je zo meteen een mailtje.

    Ik ben al benieuwd naar je volgende projectjes: het is een plezier om je te volgen en ik hoop dat je dus nog lang blijft bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogjaar!! Kijk al uit naar je volgende project!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karolien, van harte gefeliciteerd.

    Hilde, bedankt voor het organiseren van deze leuke Give Away. En wat lief dat je ons de kans geeft om de onderzetters zelf te maken.
    Ik ben benieuwd naar alle nieuwe dingen die je gaat maken.

    Veel haak- en blogplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen