Pagina's

woensdag 7 februari 2018

Oorwarmer (test)breien

Tjonge, ik heb lang niet geblogd zie ik. Ik ben wel druk bezig geweest met van alles, maar ik heb niet veel om te laten zien. Deze oorwarmers kan ik wel laten zien. Ik test-breide ze vorig jaar voor Picot & Tricot. Leuk patroon en snel te maken.
Het patroon heet Bo's Ear Warmer en is te koop op Ravelry. Het is beschreven voor verschillende maten (kinderen en volwassenen). Ik heb twee kleine versies gemaakt, voor twee nichtjes. Ik zie hen niet vaak, maar toevallig zag ik ze allebei kort nadat ik het patroon kreeg. Dat kwam dus goed uit.
Deze koude dagen zullen de oorwarmers goed van pas komen. Hoewel, het is nu zo koud dat een muts misschien nog beter is. Het volgende blog zou zomaar eens over een muts kunnen gaan, eentje voor mezelf. Ik heb een leuk garen gevonden dat me daar geschikt voor lijkt. Hopelijk tot gauw!

1 opmerking:

  1. Leuk patroontje! De nichtjes zullen blij zijn :-) Ja, een muts, goed idee!!Echt winterweer is het nu, brrr!

    BeantwoordenVerwijderen