Pagina's

zaterdag 29 februari 2020

Steekmarkeerders maken

Gebruiken jullie vaak steekmarkeerders? Of progress keepers? Ik af en toe. Ik zie regelmatig hele leuke voorbij komen op social media. De meeste zijn best prijzig. Ik heb op de bekende Chinese webwinkel leuke hangertjes opgezocht en daarmee mijn eigen steekmarkeerders gemaakt.
Ik had niet veel ringetjes op voorraad. Die heb ik nog bijbesteld, en ook 'gewone' steekmarkeerders om progress keepers te maken. En een setje cijfers.
Vind je ze leuk en wil je ze zelf ook hebben? Zoals je kunt zien heb ik nog veel hangertjes en ringetjes over (zakjes en 5 yarn hangers). Je mag wat je wilt hebben van me overnemen voor kostprijs + postzegel (hangertje voor 7 of 15 cent, ringetje voor 0,5 cent). Laat het dan even weten in een opmerking hieronder, of stuur me een mailtje (mijn mail-adres staat in m'n profiel).

2 opmerkingen: