Pagina's

zaterdag 14 oktober 2017

Beertje haken

Ik had nog garen over van mijn witte sjaal. Dat is zo zacht dat het me leuk leek er een knuffeltje van te haken. Ik vond dit schattige beertje via Pinterest bij Amigurumi Today, een website met heel veel patronen van leuke beestjes en nog gratis ook (wel in het Engels).
Het garen (Borgo de Pazzi Pima) bleek niet heel geschikt voor een amigurumi. Het rekt een beetje lijkt het, waardoor het minder strak wordt. Bij het aan elkaar naaien brak het ook een keer. En het beertje is niet zo zacht geworden als ik dacht. Maar toch is het eindresultaat wel heel leuk geworden. Mijn dochter kon eigenlijk niet wachten tot ik er foto's van had gemaakt, en daarna ging ie gelijk mee naar bed.

11 opmerkingen:

  1. Het ziet er super lief uit, dit beertje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat snap ik, hij mag nog wel met mij mee naar bed, de lieverd :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is het geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje! En als je kindje er blij mee is: dat is ook zo'n fijn gevoel!

    Lieve groet,
    Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat snap ik wel van je dochter! Wat een mooi beertje heb je gemaakt... en dan ook nog zo lekker zacht..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het beerje heeft een hoog knuffelheidsfactor. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat een schattig beertje en hij heeft gelijk al een vriendje.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief beertje. Leuk dat je dochter er zo blij mee was. Eer van je werk.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen