Pagina's

donderdag 12 mei 2016

Varken haken

Het werd wel weer eens tijd om een varkentje te haken voor de verzameling van mijn moeder.
Ik denk dat de vitrinekast al te vol is voor zo'n grote, maar er is vast wel een ander plekje waar hij kan staan. En weggeven kan ook altijd nog. Ik had in elk geval wat te haken...
Op mijn Pinterest bord staan altijd wel wat varkentjes die ik nog wil maken. Deze vond ik nu het leukst. Het patroon is van Lilleliis, en Margaret van Bit of Color heeft een Nederlandse vertaling gemaakt.
Heerlijk met dit weer in de tuin!

9 opmerkingen:

  1. Erg leuk varkentje, en dan in deze kleur! Geweldig :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Vooral dat staartje is heel schattig :-))

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een lieverd! Superleuk varkentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt schattig in deze kleuren. Mooie aanvulling voor de verzameling van jouw moeder. Lief dan je voor Lilleliis en voor mij een linkje hebt geplaatst.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd, vooral met dat tuinbroekje, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen