Pagina's

donderdag 26 september 2013

Hartje op steen haken

First of all I would like to welcome all new followers, Dutch or not! I hope you like to read my blog. If you want to read something in English instead of Dutch (for example a pattern), please let me know and I'll try to translate.

In een vorig berichtje liet ik een steen zien waar ik een bloem omheen had gehaakt. Nu een tweede steen met een haaksel er omheen.
Op vakantie kon ik maar één mooie ronde steen vinden, maar ik vond nog wel deze. Niet helemaal de vorm van een hart, maar toch wel bijna. Daar moest dus een hartje op.
Ik vind het eindresultaat minder mooi dan de vorige steen, maar ik wil het jullie toch laten zien, om de link te geven naar het patroon van het hart. Hij staat er in groot, middel en klein, en als je eenmaal weet hoe het patroon in elkaar zit, dan kun je ook harten van andere afmetingen maken.

5 opmerkingen:

  1. Wow, super mooi! Echt een leuk idee :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind em ook super mooi! Ook een beetje perfectionistisch :p ben benieuwd hoe je em gaat ' gebruiken ',toch niet buiten hè,daar is ie veel te leuk voor:p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joh, wat een leuk idee,super mooi

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen