Pagina's

zondag 13 december 2020

Meisjesponcho haken

Een heerlijk granny project, een poncho voor een nichtje van mij. Ik werd gevraagd of ik een poncho voor haar wilde maken, en dan zeg je natuurlijk ja! 

Simpel patroon van Drops, lekker dik garen (Drops Paris) en felle kleurtjes. Daar word je toch vrolijk van!
Het enige lastige was dat het meisje voor wie hij was, niet bij mij in de buurt woont. En dus was het inschatten van de maten wat lastig. Vooral de hals moet niet te strak en niet te wijd zijn, en hij moet ook niet te kort of te lang worden.
Gelukkig is de maat prima gelukt. Nichtje blij, ik blij.


7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan weer, waar haal je de inspiratie vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel schattig. Waar kan ik het patroon vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier staat het patroon: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=63&cid=7

      Verwijderen
  3. Wow!! This looks so pretty and their colors are very attractive. Gonna make same as it as for my sister cause she loves to wear colors.
    academic writing services in Pakistan appreciates you on behalf of their team for such a great handwork. And wishes you all the very best for your future steps,and keep doing such amazing stuff.

    BeantwoordenVerwijderen