Pagina's

dinsdag 22 mei 2018

Bloemenslingertje haken

Voor moederdag haakte ik een kleine bloemenslinger. Snel klaar, maar toch heel leuk.
Ik kwam op dit idee door een foto van In the Yarn Garden op Instagram. Charlotta maakt de mooiste haaksels en prachtige foto's daarvan. Het gratis patroon (met foto's, een Engelse beschrijving en een haakschema) vind je op haar website.
Ik haalde de ophangdraad aan de achterkant door een paar steekjes aan de bovenkant en aan de onderkant. Dan blijven ze mooi recht hangen en kun je ze ook verschuiven.

7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip ivm de ophangdraad! En de kleurtjes zijn zo lief gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorjaars slinger is dit.
    Hele mooie kleurtjes en wat mooi, gelijkmatig gehaakt.

    Ik heb via de link naar het patroon gekeken, ik heb op automatisch vertalen staan, whahaaa, niet te doen er komen zinnen uit, ik snap er niks van.
    Toch lijkt het mij niet moeilijk, ik zal het vertalen stop zetten, dan gaan ik gewoon eens mee met het Engelse patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, leuk dat je ook bloemetjes gaat maken! Succes met het Engelse patroon. Misschien heb je nog wat aan het haakschema?
      Laat het maar weten als het niet lukt, dan zal ik Charlotta vragen of ik de vertaling hier mag plaatsen.

      Verwijderen
  3. Leuke vrolijke bloemetjes.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gezellig! Dat fleurt gelijk op!
    Goed idee ook, ik ben heerlijk in onze tuin bezig met de zithoek en dit zal vast ook super knus staan!

    Lieve groet, Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen