Pagina's

donderdag 22 februari 2018

Kadootje: bol Funny Rainbow

Beste volgers, wat leuk dat jullie af en toe of regelmatig op mijn blog komen kijken! De laatste tijd zie ik het aantal volgers flink stijgen, welkom allemaal! Vandaag werd de mooie grens van 1000 volgers gepasseerd. Een mooi moment om weer eens wat weg te geven.
Vanmiddag ben ik daarom naar de plaatselijke wolwinkel gegaan om wat leuks uit te zoeken. Het is een mooie bol Funny Rainbow uit de nieuwe lente/zomer collectie van Katia geworden. In de folder staan een paar patronen: een driehoek-sjaal en een top om te breien en een shrug/sjaal-met-mouwen om te haken.
Ben je volger, woon je in Nederland of België, en wil je deze bol graag winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Volgende week woensdag (28 februari) maak ik bekend wie 'm krijgt.

37 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je toegenomen aantal volgers Hilde! En wat een supermooie bol, lekker zomers. Ik zou er de shrug/sjaal mee gaan haken, die ziet er heel erg leuk uit. Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hilde,

    Ik doe graag mee om het funny rainbow garen in een prachtige kleur te winnen.

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je staat nu al op 1001, ga zo door !
    Dit zijn wel super mooie kleurtjes in 1 bol. Daar wil ik wel mee aan de slag, ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voila, nog een volger erbij!
    En die prachtige bol zie ik ook wel zitten.
    Duimen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees je blog altijd, heb op mijn eigen blog een link staan naar jouw blog. Maar nu je zo'n mooi garen weggeeft, ben ik maar officieel volger van je geworden. Ik denk dat de teller deze week hard zal oplopen! Het is je gegund hoor. Lieve groet van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volger zijn via Bloglovin' of iets anders officieels hoeft niet van mij. Als je af en toe hier langs komt, mag je meedoen!

      Verwijderen
  6. Wauw zoveel volgers, gefeliciteerd! En wauw wat een mooie bol! Wat lief dat je die onder je volgers wilt verloten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met zoveel volgers!
    En je hebt echt wel iets leuks uitgezocht in je plaatselijke wolwinkel 😄 De kleuren doen me direct aan de lente denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Ik dacht dat ik al veel volgers had, maar dat is niks al ik dit lees. En voor zo'n mooie bol wol wil ik wel een kansje wagen. En volger was ik al bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 1000 volgers, wauw gefeliciteerd, je hebt dan ook hele leuke dingen op je blog staan :) Het konijn zal al door vele volgers gehaakt zijn.
    Ik waag graag een kansje. Ik volg je al langer dus ik wordt geen 1004 ;)
    Alvast een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met deze mijlpaal! Ik lees je blog al langer met veel plezier!
    Dus hoop ik maar dat er nog steeds mensen bij blijven komen die jouw blog lezen!
    Wat dapper om zo'n prachtige bol weg te geven!
    Ik maak graag n kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Hilde,
    Gefeliciteerd met al die volgers. Gaaf hoor. Ik doe graag mee voor het kadootje. Het liefst voor mijn moeder, omdat zij kan breien en ik niet. Op de handwerkbeurs vond ze die bollen zo mooi, maar nam ze hem niet mee. En ze houdt ontzettend van blauw. Dus ik doe graag mee voor mijn moeder.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zeg.....meer dan 1000 volgers, wat een ontzettend mooi aantal. Gefeliciteerd daarmee.
    Ik ben volger sinds het haak virus, nu ongeveer 2 jaar geleden, mij te pakken kreeg!
    Ik waag graag een gokje voor deze leuke win actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

  14. J23 februari 2018 om 10:02
    Gefeliciteerd .... weet wat je belooft hoor 1000 volgers zijn misschien wel 1000 reacties van alle mensen die hem wel graag willen winnen, want wie wil nu niet?? Maar je blog is zeker de moeite waard vooral al die kleine leuke dingen maken het lezen leuk. succes en op naar de volgende 1000. (en natuurlijk wil ik ook een gokje wagen, prachtig zo'n bol)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Hilde,
    Hartelijk gefeliciteerd met het grote aantal volgers!
    Ik lees regelmatig jouw leuke blog (ik vind een blog veel leuker dan Facebook).
    Ik maak graag kans op die mooie bol garen!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Hilde, wat een lief idee van je! Ook ik waag een kansje want met deze bol komt het voorjaar al dichterbij ;)
    Groetjes, Jopie jopiekoning1953@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, 1000 volgers. Dat is een mooi compliment voor al jouw leuke blogposts. Wat heb je een mooi cadeau om deze mijlpaal te vieren. Ik waag graag een kansje om iets moois voor mijn zwangere dochter te haken. Nu fingers crossed.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke voorjaarskleuren! Ik wil heel graag kans maken op deze mooie bol,
    Groetjes en van harte gefeliciteerd met het behalen van de 1000 volgers!
    Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Hilde. Wat een prachtige kleuren op de bol. Ik maak graag kans om die te winnen.
    Heidi Bosch

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig gedaan. Ik volg je al geruime tijd, maar post niet vaak een reactie. In dit geval wil ik je maar even feliciteren met een prachtige resultaat van 1000 volgers. Dat is een flinke prestatie! Je blog is erg leuk en afwisselend ook complimenten daarvoor.
    De bol die je weggeeft is erg leuk! Zou het mooi vinden om daarmee een shrug te haken. Ik heb mijn driehoeksjaal bijna af.. dus eind van deze maand is wel zeker ruimte voor een nieuw project!
    Succes met schrijven, bloggen en ik hoop op een kansje... (ps. ik ben geen volgen via Bloglovin' maar kijk wel regelmatig (en je staat in mijn leeslijst :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte proficiat met je volgers. Leuk dat je dat met één van ons wil vieren door een bol garen weg te geven, ik doe heel graag mee.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat veel volgers al Hilde, gefeliciteerd! En wat leuk dat je een giveaway doet. Ik doe graag mee.
    Fijn weekend. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met deze mijlpaal op naar de volgende. Leuke giveawau. Ik doe graag mee.
    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat je al zoveel volgerst hebt Hilde. Het bolletje dat je uitgekozen hebt heeft precies mijn lievelingskleuren voor de lente/zomer. Ik wil dan ook graag mijn kans wagen. Op naar de 2000.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat!!! Ik volg je blog al enkele jaren en je zorgt altijd voor inspiratie dus ik blijf een trouwe volger! En ik doe graag mee om een kansje te wagen. Ik wens je nog heel veel jaren blogplezier (en mezelf nog veel jaren lees- en kijkplezier hier) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Wat fijn! Dat doet een mens goed! Nu met deze kou met zo'n vrolijke lente "bol" wol aan de slag.. ja graag! En nog veel schrijf en haak/breiplezier gewenst.. I will follow you!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Graag maak ik een kansje. Ik ben al een paasdagen op zoek naar een mooie bol verloopgaren. En deze ziet er prachtig uit. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen! Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee! Succes allemaal! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, dat zijn lekker veel volgers, dat is super! En wat een mooie bol garen, doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie score die 1000 volgers, goed gedaan! Ik doe heel graag mee met deze give-away, ik ben dol op regenbooggaren, dankjewel en veel succes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal !
    Graag doe ik mee voor deze mooi bol garen :-)
    Groetjes & succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd en nog veel deel plezier! Dankjewel,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk. Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat prachtig garen.Echte kleuren voor de lente. Ik doe heel graag mee met de verloting. Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat had ik even gemist! Gefeliciteerd met je 1000 volgers! Wat veel, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen