Pagina's

woensdag 16 november 2016

Tijgertje haken

Dit schattige tijgertje wilde mijn dochter graag hebben. 
Het patroon staat in het boekje Amigurumi alfabet van Christel Krukkert. Daar staan niet alleen de leuke letters in die ik in mijn vorige bericht liet zien, maar ook bij elke letter een dier. Mijn dochter vond deze tijger het leukst. 
Leuk om weer een keer een amigurumi te maken! Deze kostte niet zo veel tijd. Gelukkig maar, want de laatste tijd ben ik drukker met andere dingen dan met creatief bezig zijn. Komt vast wel weer. Het is hoog tijd ook voor een giveaway zie ik (700 Bloglovin volgers, op Pinterest al daaroverheen, en op Instagram ruim 350). Ik ga maar eens nadenken over wat ik kan weggeven!

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk, dat tijgertje!
    En dat zijn inderdaad bijzondere cijfers! Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tijger zeg! Zelf heb ik nog niet veel amigurumi gehaakt en ga zoiets ook eens proberen! Leuk ook de letter ernaast! Benieuwd naar je giveaway!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die was het maken echt wel waard lijkt mij, wat een leukerd!
    Mooie statistieken! En dan te bedenken dat het er in werkelijkheid nog veel meer zullen zijn, want niet iedereen volgt via bloglovin ;-) Stel je eens voor hoe het zal zijn als ze allemaal een reactie achter zouden laten XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, dat zou wat zijn... Beter van niet, dan heb ik geen tijd meer om te haken.

      Verwijderen
  4. Wat een schattig tijgertje, leuk! En wat gaat het goed met de cijfertjes. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een volgers. Leuk. Ik ben benieuwd wat je gaat bedenken.
    Wat een lief tijgertje! Je letter T ziet er ook heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de letteer en het leuke tijgertje mooi gehaakt. Jouw dochter is er vast blij mee.
    Gefeliciteerd met die grote hoeveelheden volgers.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen