Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Boekenlegger knopen

Eindelijk is ie af: een geknoopte boekenlegger. Eigenlijk een heel breed vriendschapsbandje...


Het is patroon 47548 op de friendship-bracelets.net website. Na een tijdje oefenen lukte het me om 't uit 't hoofd te doen, maar dan nog maakte ik af en toe een foutje. Ik heb ontdekt dat je met een (stompe) naald de knoopjes relatief makkelijk kunt uithalen.

Als je net begint met knopen, is het handig mijn eerste bericht over knopen te bekijken. Klik hieronder op het label 'vriendschapsbandje' als je nog meer berichten wilt zien.

1 opmerking:

  1. Heel mooi geworden!!

    Ik ben nu aan het haken. Ben bezig met een granny square, gaat best goed! De hartjes zijn nog lastig maar ooit kan ik dat ook goed.

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen